Am pregătit mai jos o listă cu răspunsurile celor mai frecvente întrebări
Te poți înscrie pe formularul de aici și agentul Renault preferat te va contacta în cel mai scurt timp posibil. Alternativ poți merge chiar tu la cel mai apropiat agent și poți solicita testul. În funcție de disponibilitatea automobilului de test vei fi programat la test. Menționăm faptul că efectuarea unui test drive este condiționată de deținerea unui permis de conducere valabil categoria B.
Simplu! Accesează configuratorul nostru online. Poți alege modelul, versiunea, motorizarea precum și echipamentele opționale disponibile. Prețul afișat este prețul de listă al modelului, fără promoții sau reduceri.
În fiecare lună îți pregătim oferte speciale pentru anumite modele și versiuni. Acestea sunt disponibile în pagina dedicată de promoții. În cazul în care Programul Rabla se află în desfășurare la momentul vizitei tale pe site-ul nostru promoțiile vor fi afișate sub pagina de promoții în Programul Rabla.
În general, ofertele promoționale sunt valabile până la sfârșitul lunii în curs. Afișăm pentru fiecare promoție perioada de valabilitate. Dacă vei decide să achiziționezi un automobil marca Renault până la data respectivă, de la oricare dintre agenții Renault de pe teritoriul României, vei beneficia de prețul afișat pentru modelul și versiunea respectivă.
Din rațiuni legate de modalitatea de afișare pe site este posibil să existe modele și/sau versiuni pe care nu le afișăm pe site. Poți cere o ofertă personalizată pentru modelul și versiunea respectivă folosind formularul acesta sau contactând orice agent din rețeaua Renault.
Timpul de livrare a unui automobil Renault variază în funcție de numărul și varietatea modelelor existente pe stoc la momentul când efectuezi comanda precum și de modalitatea de achiziție (numerar sau finanțare, prin Programul Rabla sau nu). Acesta poate varia între cateva zile și câteva luni. Pentru a afla data aproximativă de livrare a unui automobil îți recomandăm să apelezi la agentul preferat din rețeaua Renault. În cazul în care ești interesat de un automobil cu livrare rapidă din stoc, poți consulta platforma noastră de vânzări de mașini online.
Poți achiziționa un automobil marca Renault fie cu plata prin numerar (transfer bancar) fie prin finanțare. Îți punem la dispoziție inclusiv oferte rapide și eficiente de finanțare prin partenerul nostru RCI. Poți estima rata lunară folosind simulatorul de rate online disponibil aici.
Îți oferim garanție 3 ani sau 100.000 de km (oricare dintre ele care se împlinește prima). Poți în schimb să achiziționezi un pachet de garanție extinsă pentru automobilul tău marca Renault.
Nici o problemă. Facem tot posibilul să răspundem la toate întrebările tale. Accesează pagina de contact pentru a vedea cum poți să intri în legătură cu noi.
Răspuns: Nu, vehiculele se comercializează prin rețeaua de agenți. Îți recomandăm să apelezi la agentul preferat din rețeaua Renault sau te poți înscrie pe formularul de aici și vei fi contactat în cel mai scurt timp.
Răspuns: RCI Leasing Romania ia în considerare veniturile în cazul în care angajatorul are rezidența fiscală în România, însă pentru a putea vedea dacă poți obține finantare, îți recomandăm să iei legatura cu un agent Renault care va transmite cererea de finanțare către finanțator. Un consilier de vânzari îți va prezenta oferta de credit / leasing personalizată cu ajutorul programului de simulare, a pliantelor și brosurilor, îți va oferi informații complete, inclusiv exemple de rate și avans necesar, bazate pe programe informatice de simulare a condițiilor unui credit / leasing. Pe site-ul Renault găsești mai multe detalii aici.
Răspuns: Prin Programul Rabla se pot achiziționa vehicule cu noxe emise de maximum 140g CO2/km în regim WLTP.
Găsești condițiile în ghidul de finanțare emis de Administrația Fondului Pentru Mediu de aici.
Programul Rabla Clasic are la bază acordarea unui tichet în valoare de 6.500 lei pentru o mașina veche casată, utilizabil doar pentru achiziția unei mașini noi.
Pentru achiziția unui autoturism nou se poate folosi un singur tichet Rabla. Pe lângă suma de 6.500 lei, mai poți beneficia de următoarele eco-bonusuri în cazul în care se îndeplinesc condițiile de mai jos:
Pentru a solicita oferta prin programul Rabla, completează formularul de aici și vei fi contactat în cel mai scurt timp.
Răspuns: Sigur, Asigurările se încheie la sediul agentului de la care ridici vehiculul. Mai multe detalii despre pachetele de asigurări și avantajele acestora găsești aici.
Răspuns: pentru o mașină 100% electrică sau hibrid Plug-in, programul Rabla Plus oferă două tipuri de tichete:
Programele Rabla Clasic și Rabla Plus pot fi accesate împreună.
Răspuns: Foarte simplu, completează formularul de aici, sau apelează Vocea Clientului Renault la numărul 021 203 88 58.
Răspuns: Prețul îl afli de la orice unitate service agreată, în baza codului VIN al vehiculului tău.
Îți recomandăm să apelezi agentul preferat din rețeaua Renault sau te poți înscrie pe formularul de aici și vei fi contactat în cel mai scurt timp.
Manualul de utilizare Renault este disponibil în platforma MY Renault.
Manualul de utilizare conține o descriere a modelului pe baza specificațiilor sale tehnice la momentul redactării. Manualul acoperă toate tipurile de echipamente (atât standard, cât și opționale) instalate pe vehicul, dar cu toate acestea, disponibilitatea acestora pe vehicul depinde de configurație, opțiunile selectate și țara de livrare.
Răspuns: Pentru o problema tehnică contactează cea mai apropiată unitate service sau apelează Serviciul Vocea Clientului la nr. de telefon 021 203 88 58 pentru a stabili o programare. Mai poți completa formularul nostru aici și vei fi contactat în cel mai scurt timp.
Răspuns: Da. Dă click aici și găsești și un simulator de finanțare.
Pe https://vanzari.renault.ro/ găsești vehicule disponibile cu livrare rapidă. Lista de agentți autorizați Renault o poți regăsi pe site-ul www.renault.ro.
Pentru a solicita o ofertă prin Programul Rabla completează formularul de aici.
În caz de pană imobilizantă, poți beneficia de serviciile Renault Asistență la nr. de telefon: 0248 500 505 sau dacă suni din afara țării: 00 40 248 500 505.
Acum ai la dispoziție Serviciile Renault de Asistență Rutieră Plus care se adresează autovehiculelor cu vârsta cuprinsă între 0 ani și 10 ani și este valabil în România și Europa. Contractul Assistance Revolving cu durata de 1 an poate fi achiziţionat la cumpărarea vehiculului nou de la agentul Renault sau oricând în perioada cuprinsă între 0 şi 10 ani, on-line aici.
Contractul Assistance Revolving cu durata de 3 ani poate fi achiziționat de CLIENT exclusiv la cumpararea vehiculului nou. Lista completă a serviciilor oferite, cât și Termenii și condițiile se pot consulta aici.
Pentru autovehiculele care fac deja obiectul unui contract de Assistance Revolving și se află în pană imobilizantă pe teritoriul României și în țări din UE, serviciul Renault Asistența Rutieră Plus este accesibil la numărul de telefon 0248 500 551, 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, 365 zile pe an.
Răspuns: Martorul roșu aprins la bord indică faptul că trebuie să oprești mașina și să iei legătura cu cel mai apropiat reparator Renault. Datele de contact le găsești aici sau caută în Reteaua Renault.
De asemenea poți contacta Vocea Clientului Renault la nr de telefon 021 203 88 58 de luni până vineri între 08:00 - 20:00 și sâmbata între 08:00 - 16:00 cu excepția zilelor de sărbătoare legală.
Răspuns: Da, transferul dreptului de proprietate asupra vehiculului nu modifică condițiile de aplicare a garanției contractuale a vehiculului nou Renault.
Pentru vehiculele achiziționate înainte de anul 2012, codul Radio este notat în carnetul de întreținere și service.
Pentru vehiculele achiziționate după anul 2012, codul Radio este înscris numai în factura vehiculului. Daca nu mai ai aceste documente, te poți adresa unei unități service agreate Renault. Unitățile service dispun de o aplicație care le permite să vizualizeze codul, în baza datelor de identificare ale mașinii și ale documentelor din care rezultă că sunteți proprietarul vehiculului.
Având în vedere că mașina este un vehicul complex din punct de vedere tehnic, nu este posibilă identificarea de la distanță a defecțiunii. Pentru a stabili dacă se poate repara în garanție trebuie să contactezi cea mai apropiată reprezentanță Renault unde specialiștii pot face o verificare riguroasă/diagnosticare și abia după aceea, în baza constatării pot propune soluția de remediere, pot să explice cauzele și modalitatea de rezolvare.
Mașina este un vehicul complex din punct de vedere tehnic și prin urmare, particularitatea comenzii pieselor de schimb Renault se face verificând după numărul de identificare al vehiculului în documentația tehnică disponibilă la unitățile service din rețeaua Renault. În unele cazuri, poate fi necesară o verificare a vehiculului pentru a determina reperul corect. Angajații reprezentanței oficiale Renault te vor ajuta nu numai să identifici piesele de schimb sau accesoriile necesare, ci te vor informa și despre cost, disponibilitatea în stoc și termenele de livrare. Angajații reprezentanței au urmat o pregatire specială și lucrează cu programe și documentație tehnică ce le permite să îți ofere informații corecte.
Aceste informații îți pot fi oferite numai de către unitatea service care a realizat intervențiile asupra vehiculului în baza documentelor auto. De asemenea te poți adresa unui reparator Renault în vederea efectuării unui control amănunțit al vehiculului.
Răspuns: Simplu, intră în contul tău MY Renault și urmează pașii descriși acolo.
Răspuns: Da, în aplicația MY Renault, poți introduce în garajul virtual mai multe autovehicule, pe același cont.
Răspuns: Nu se poate înlocui cartela SIM a vehiculului.