vehicule franceze electro pop

RENAULT

marca Renault

„Să inventăm viitorul înseamnă să continuăm progresele realizate timp de 127 de ani. Credem că un vehicul trebuie să fie o soluție de mobilitate sustenabilă, inteligentă și conectată. Proiectăm vehicule în care se poate trăi cu adevărat, în ritmul vieții moderne și răspunzând cerințelor tuturor." Fabrice Cambolive, CEO Renault

creator de vehicule pentru viață
creator de vehicule pentru viață
De peste 127 ani, Renault continuă să creeze vehicule avangardiste și să inoveze pentru clienții săi. Design, confort, tehnologie, siguranță: vehiculele noastre trăiesc și evoluează odată cu tine. Fiecare model este o experiență care trebuie trăită.
cea mai bine vândută marcă auto franceză din lume  
nr. 1
prezență la nivel internațional  
+ 120 țări
tehnologie în slujba experienței
tehnologie în slujba experienței
Sistem multimedia openR link cu servicii Google integrate¹, plafon panoramic solarbay®² din sticlă opacă, human first program³: fiecare inovație asigură confort, protecție și plăcere la volan. Viziunea noastră: tehnologie în slujba oamenilor.
brevete active 
+ 12.000
E-Tech, tehnologie performantă în domeniul electrificării
E-Tech, tehnologie performantă în domeniul electrificării
Un deschizător de drumuri în domeniul vehiculelor electrice în Europa, Renault utilizează tehnologia specifică E-Tech pentru toată gama de vehicule: electrice, full hybrid fără conectare la priză și hyper hybrid cu conectare la priză. Cu Renault, electrificarea este un progres accesibil tuturor.
vehicule electrice vândute în Europa în 2024 
1 din 2
vânzări de vehicule hibride în Europa în 2024  
nr. 2
angajament sustenabil⁴
angajament sustenabil⁴
Renault își ia mai multe angajamente: reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră⁵, materiale reciclate⁶, materiale reciclabile⁷ și a doua viață cu ajutorul fabricii sale din Europa dedicate economiei circulare: Refactory.
proporția minimă de reciclare pentru vehiculele noastre  
85%
2030 este anul țintă pentru utilizarea exclusivă de materiale reciclate sau materiale din economia circulară⁶ 
33%
cultura electro pop
cultura electro pop
Un simbol francez de peste 127 de ani, Renault își cultivă legăturile cu clienții prin parteneriate puternice, evenimente îndrăgite și proiecte culturale la scară largă. Fiecare inițiativă este o oportunitate pentru noi de a ne întâlni și de a ne bucura de pasiunea comună.
descoperă și

vehiculele Renault ale viitorului

prototipuri
marca Renault - vehiculele Renault ale viitorului

o călătorie prin istoria mărcii

Muzeul The Originals
marca Renault - istoria mărcii

gama de articole promoționale Renault

The Originals Store
marca Renault - The Originals Store

noua vitrină de pe Champs-Elysées din Paris

le défilé renault®the carwalk
marca Renault - Parada Renault

premii internaționale 2024 - 2025

peste 100 de premii
marca Renault - premii Renault

¹Sistemul multimedia openR link se adaptează profilului tău de condus, cu funcții, servicii și aplicații. 

openR link cu servicii Google integrate îți oferă acces la itinerariile și aplicațiile personalizate, pentru o experiență de condus adaptată nevoilor tale.

openR link include Google Maps pentru navigație în timp real, Google Assistant pentru funcții cu comandă vocală și Google Play pentru aplicații la bord.

Google, Google Play, Google Maps, Waze și alte mărci sunt mărci comerciale ale Google LLC

²Disponibil opțional, în funcție de versiune.

³Programul „Human first”, lansat de Renault în 2023, va prezenta publicului larg toate inițiativele mărcii privind siguranța și va poziționa Renault ca marcă dedicată tehnologiei și oamenilor. 

⁴Marca Renault face parte la nivel global din Renault Group, care are o politică de dezvoltare durabilă bazată pe 3 piloni: mediu, societate și oameni. Sursă internă de sustenabilitate - Renault Group

5Renault Group s-a angajat să reducă emisiile de gaze cu efect de seră din achizițiile de materiale și componente și din utilizarea vehiculelor cu 27% între 2019 și 2030, precum și emisiile directe și indirecte de la locațiile Grupului cu 62%. 

633% dintre materialele încorporate în vehiculele noastre să provină din economia circulară până în 2030, ca medie ponderată a capacității de producție, inclusiv materialele reciclate în conformitate cu ISO 14021 și resturile din producție sau deșeurile reîncorporate în procesele de fabricație de la platforma industrială respectivă.

7Vehicule reciclabile în proporție de cel puțin 85, în conformitate cu Directiva 2005/64, cunoscută sub denumirea de Directiva 3R.