În procesul de prelucrare a cererii tale, Renault și membrii rețelei sale de agenți vor trata datele tale personale cu strictă confidențialitate.
telefon sau chat live
Echipele serviciului Relații clienți pot fi contactate la numărul de telefon 021 203 88 58, de luni până vineri între orele 9:00 - 18:00 şi sâmbătă între orele 8.00 - 16.00.
Ne poți contacta și prin Chat live, de luni până vineri între orele 9:00 și 18:00, utilizând pictograma aflată în colțul din dreapta, jos.
scrisoare sau e-mail
poți să ne scrii prin e-mail: voceaclientului.renault@renault.com
rețele de socializare
Contactează-ne direct prin rețelele de socializare Renault: Facebook, Twitter, Instagram, etc.
LINKURI UTILE
Pentru orice întrebări despre utilizarea și întreținerea vehiculului Renault, consultați întrebările frecvente, ghidurile video sau manualele de utilizare online.
formulare online
selectează formularul potrivit, în funcție de necesități
pentru a afla mai multe despre modelele, accesoriile, serviciile sau ofertele noastre
pentru a solicita un document sau pentru asistență acordată de un consultant cu privire la o problemă legată de utilizare
pentru a ne înștiința cu privire la o problemă sau o nemulțumire legată de produsele sau serviciile noastre