RELAȚII CLIENȚI

Ai nevoie de ajutor?

Îți stăm la dispoziție!

Contactează Vocea Clientului

În procesul de prelucrare a cererii tale, Renault și membrii rețelei sale de agenți vor trata datele tale personale cu strictă confidențialitate.

Relații clienți Renault Service

telefon sau chat live

Echipele serviciului Relații clienți pot fi contactate la numărul de telefon 021 203 88 58, tarif normal, de luni până vineri între orele 8:00 - 20:00 şi sâmbătă între orele 8.00 - 16.00 (cu excepția sărbătorilor legale).

 

Ne poți contacta și prin Chat live, de luni până vineri între orele 8:00 și 18:00 (cu excepția sărbătorilor legale), utilizând pictograma aflată în colțul din dreapta, jos.

Relații clienți Renault Service

e-mail

poți să ne scrii prin e-mail: voceaclientului.renault@renault.com

Relații clienți Renault Service

rețele de socializare

Contactează-ne direct prin rețelele de socializare Renault: Facebook, Instagram.

LINKURI UTILE

Pentru orice întrebări despre utilizarea și întreținerea vehiculului Renault, consultați întrebările frecvente, ghidurile video sau manualele de utilizare online.

formulare online

selectează formularul potrivit, în funcție de necesități

Program de luni până vineri între orele 8:00 - 20:00 şi sâmbătă între orele 8.00 - 16.00 (cu excepția sărbătorilor legale). Vom reveni cu un răspuns către tine cât mai curând posibil.

cauți informații?

pentru a afla mai multe despre modelele, accesoriile, serviciile sau ofertele noastre

solicită informații

ai nevoie de ajutor?

pentru a solicita un document sau asistență acordată de un consultant legat de o problemă de utilizare.

solicită ajutor

vrei să faci o sesizare?

pentru a ne înștiința cu privire la o problemă sau o nemulțumire legată de produsele sau serviciile noastre

contactează-ne