Gama de modele E-Tech Renault
Imaginează-ți orașul fără zgomotul motoarelor sau emisiile de CO2.
Imaginează-ți o societate responsabilă care respectă mediul înconjurător. Imaginează-ți o lume în care armonia este cuvântul de ordine. Inovăm în fiecare zi pentru o lume mai bună. Pentru ca schimbarea aceasta să fie posibilă, am gândit și am fabricat gama de autovehicule electrice si hibride ce folosesc tehnologia E-Tech. Scopul nostru: să oferim o altă perspectivă, una care îmbină responsabilitatea față de lumea în care trăim și plăcerea de a conduce.
La fel ca în cazul vehiculelor dotate cu motor cu combustie, consumul de energie al autovehiculul tău electric este influențat de numeroși factori.
viteză
Cu cât conduci mai rapid, cu atât este nevoie de mai multă energie.
stil de condus
Utilizează tehnologiile Renault E-Tech precum decelerarea sau frânarea regenerativă, pentru a optimiza autonomia.
topografie
La urcarea unei pante, consumul sporit de energie electrică va afecta autonomia. La coborârea pantei, energia se recuperează.
condiții meteo
În medie, bateria vehiculului electric oferă o autonomie maximă de 300 km pe timp de vară, respectiv 200 km pe timp de iarnă.
încărcare vehicul
Greutatea vehiculului și cea a bagajelor influențează consumul de energie.
Soluții personalizate
Întreținere, asistență, asigurare... am conceput soluțiile practice pentru autovehiculul tău electric Renault
descoperă serviciile Renault
Multimedia, garanție extinsă, întreținere, asistență, asigurare... Descoperă soluțiile adaptate Renault.
Aceasta este autonomia măsurată conform standardului european NEDC.
NEDC (New European Driving Cycle) este norma europeană pentru măsurarea consumului și a emisiilor. Este o metodă de măsurare a consumului, care are la bază drive teste identice pentru toate tipurile de vehicule din Europa, indiferent de motorizare (clasică, electrică sau hibridă). Prin urmare, acesta este un criteriu obiectiv de măsurare a diferențelor de performanță dintre modele, indiferent de producător. Testul este alcătuit din două părți. Vehiculul este urcat pe un stand cu role de testare și este supus de trei ori aceluiași ciclu urban (ECE-15), apoi încă o dată ciclului extraurban. Media acestor patru cicluri reprezintă media teoretică a autonomiei.
Autonomia reală diferă de cea omologată în funcție de variabilele asociate utilizării reale a vehiculului: stilul de condus, tipul călătoriei, viteza de deplasare și condițiile atmosferice. Acesta este motivul pentru care luăm în considerare autonomia reală.
Îți oferim servicii conectate pentru a te ajuta să gestionezi eficient autonomia. De asemenea, poți gestiona autonomia de la distanță, cu ajutorul aplicației MY Renault pentru servicii conectate: indiferent de locație, poți să vezi în timp real nivelul de încărcare și autonomia modelului electric Renault, procesul curent de încărcare sau istoricul recent al încărcării.
De asemenea, stilul de condus influențează direct autonomia modelului electric Renault.
Iată câteva sfaturi simple pentru optimizarea stilului de condus:
Atunci când ești la volanului unui model electric Renault, poți consulta consumul de combustibil în timp real, cu ajutorul indicatorului de la bord. La bord este afișată autonomia disponibilă, calculată pe baza nivelului de energie din baterie și pe baza consumului mediu.
De asemenea, poți monitoriza de la distanță nivelul de încărcare și autonomia rămasă, cu ajutorul unui computer sau a unui smartphone, folosind serviciul MY Renault disponibil în dotarea standard a tuturor variantelor de Renault ZOE.
Există mai multe metode prin care poți crește autonomia.
Cel mai important factor este stilul tău de condus. Pentru a mări autonomia și a utiliza la maximum frânarea regenerativă, trebuie să adopți un stil de condus economic: anticipează, folosește frânarea regenerativă și condu preventiv...
Urmează sfaturile de pe tableta interactivă a sistemului R-LINK. La sfârșitul fiecărei călătorii, acesta analizează datele și îți oferă sfaturi utile de condus economic, în vederea îmbunătățirii autonomiei.
Pentru a îmbunătăți și mai mult autonomia, poți activa modul ECO. Puterea sistemului de încălzire sau aer condiționat și performanțele dinamice ale vehiculului sunt reduse în vederea maximizării autonomiei. Între 8% și 10% din autonomie.
La demaraj nu auzi nimic și nici nu simți nimic. La fel e și atunci când ești blocat în trafic. Motorul electric folosește energie doar atunci când accelerezi. Când staționezi, singurii consumatori sunt sistemele auxiliare, precum încălzirea sau aerul condiționat. Condusul în trafic aglomerat presupune opriri, porniri și decelerări frecvente. Acest lucru este favorabil motorului electric, deoarece în timpul decelerării și frânării recuperează energie (spre deosebire de majoritatea motoarelor diesel sau pe benzină).
Dispozitivele electronice afectează autonomia modelului electric Renault, dar foarte puțin, comparativ cu cei 4 factori principali care reduc autonomia unui vehicul electric: tipul călătoriei, viteza, utilizarea sistemelor de încălzire și aer condiționat și stilul de condus.
Ca toate bateriile, cele ale modelelor electrice înmagazinează mai puțină sarcină la temperaturi mai mici decât la temperatura ambientală. Cu toate acestea, modelul Renault ZOE a fost testat la Kiruna, în Suedia, la temperaturi foarte scăzute, de -20 °C, o temperatură la care a funcționat fără nicio problemă. Temperaturile extrem de scăzute pot să prelungească uneori timpul de încărcare, să afecteze autonomia din cauza capacității mai scăzute de stocare a energiei sau să crească consumul pentru încălzire.
Noile baterii de litiu-ion ale modelelor electrice Renault nu au efect de memorie. Prin urmare, pot fi încărcate oricând chiar și parțial, fără să li se deterioreze prematur performanța. În acest moment tehnologia litiu-ion este cea mai eficientă de pe piață: densitatea mare a energiei permite stocarea mai multor Wh per kg, în vederea optimizării autonomiei. Nu ai restricții de încărcare și ai opțiunea de a încărca bateria chiar dacă nu este complet descărcată.
Viteza de descărcare zilnică este prea scăzută pentru a fi luată în considerare. Ar trebui să nu o folosești câteva luni pentru a observa pierderi semnificative de energie.
Majoritatea dealerilor Renault au montate în parcare stații de încărcare rapidă (cu o putere individuală de 22 kW).
Contractele de întreținere sunt aceleași pentru mașinile pe combustibil fosil și cele electrice. Totuși, este mai simplu și mai economic să întreții o mașină electrică decât o mașină pe combustibil fosil. De exemplu, în cazul unei mașini pe combustibil trebuie să schimbi regulat uleiul pentru a asigura ungerea și răcirea corespunzătoare a blocului motor. Schimbul de ulei va fi o amintire dacă alegi să folosești un model electric, deoarece motorul electric nu are nevoie de ungere. Același lucru se aplică și pentru plăcuțele de frână, discuri și tamburi, care au o durată de viață semnificativ mai ridicată.
Majoritatea companiilor de asigurare oferă acum polițe de asigurare speciale pentru modelele electrice. Renault adaptează contractele de asigurare pentru modelele electrice în funcție de cerințele vehiculului.
La livrarea vehiculului nou, beneficiezi de acces gratuit la serviciile conectate timp de 3 ani, iar acest lucru îți permite să verifici de la distanță nivelul de încărcare a bateriei și să accesezi aplicația MY Renault. Aceasta permite programarea încălzirii și prestabilirea temperaturii în habitaclu (vezi detaliile ofertei de service din scrisoarea de curtoazie primită la livrarea vehiculului).
Dacă optezi pentru conectivitate, poți să folosești aplicații care au nevoie de o rețea de telecomunicații. Vei găsi astfel de aplicații în R-LINK Store.
află mai multe despre gama noastră de modele electrice
Scopul nostru este să oferim o alternativa viabilă care îmbină responsabilitatea față de mediu și plăcerea de a conduce.