Rezumat
  • Renault este un partener premium al French Open începând cu anul 2022
 
  • Pentru turneul din acest an, Renault 5 Prototype a fost echipat cu un finisaj alb metalic – satinat, primul dintr-o serie specială Roland-Garros a viitorului Renault 5 complet electric
 
  • Renault furnizează o flotă de 185 de vehicule, inclusiv 90 de modele Megane E-Tech Electric, 30 de modele Austral E-Tech full hybrid și noul Espace E-Tech full hybrid pentru a transporta jucători și oficiali
 
  • Fanii și oaspeții vor putea, de asemenea, să călătorească în trei Twingo complet electrice, cu un nou aspect retrofit oferit de echipa de design Renault
 
  • Cei trei ambasadori ai tenisului, Diede de Groot, Luca Van Assche și Félix Auger-Aliassime, s-au implicat în inițiativa CSR Give Me 5 a mărcii Renault, care se concentrează pe ajutarea tinerilor din cartiere prioritare
 
  • Trei modele noi vor fi dezvăluite publicului larg pentru prima dată: Renault 5 Prototype Roland-Garros, 4ever Trophy într-un nou finisaj și Noul Espace E-Tech full hybrid

 

Renault a devenit partener premium al French Open în 2022. Pentru ediția din 2023, care va avea loc între 22 mai și 11 iunie, stilul și logo-ul mărcii își vor lăsa amprenta asupra turneului. Sigla Renault, de exemplu, va fi vizibilă pe fileurile celor cinci terenuri principale (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu și terenurile nr.7 și 14). Parteneriatul a fost consolidat în 2023 cu noi inițiative și este oportunitatea perfectă pentru ambele mărci de a-și promova ambiția comună: promovarea Franței în întreaga lume.

RENAULT 5 PROTOTYPE SĂRBĂTOREȘTE ROLAND-GARROS

Renault 5 Prototype a făcut senzație în 2021 afișând caroseria sa galbenă foarte „pop” și va continua să facă furori. Ca parte a parteneriatului Renault cu French Open, acest precursor pentru o mașină de oraș complet electrică a îmbrăcat un nou finisaj alb metalic-satinat.

 

Vehiculul retro-futurist încorporează, de asemenea, tributuri vizuale aduse stadionului Roland-Garros, precum crucea emblematică a Sfântului Andrei pe grilajele laterale. Logo-ul Roland-Garros iluminat din spate ocupă cu mândrie locul unde se afla anterior emblematicul număr 5.

 

Pentru un o notă de eleganță, șic si relaxată, contururile ferestrelor sunt decorate cu crom satinat, iar jantele în albastru anodizat. Noua versiune a Renault 5 Prototype este o versiune specială French Open și o anticipare a viitorului model de serie care urmează să fie dezvăluit în 2024.

O FLOTĂ ELECTRICĂ

Renault furnizează o flotă de 185 de vehicule la turneul de la Roland-Garros, inclusiv 90 de Megane E-Tech Electric, 30 Austral E-Tech full hybrid și 20 de Noul Espace E-Tech full hybrid.

 

Mai mult, pentru a marca cea de-a 30-a aniversare a lui Twingo, ale cărui culori distractive și design atrăgător au cucerit generații de clienți, trei versiuni electrice retrofit dezvoltate în parteneriat cu R-FIT vor transporta fanii și oaspeții la stadion.

 

  • Twingo Gangsta Crew: Inspirat direct de cultura West Coast și hip hop, acest Twingo modernizat este un tribut excentric adus unei tendințe neconvenționale din anii 1990 - lowriders din California.
 
  • Twingo Top Model: Lăsați acest Twingo modernizat să vă ducă înapoi la prezentările de modă din anii 1990, cu omagii aduse podiumurilor și palatelor epocii.
 
  • Twingo Y2K: Inspirat de cultura trupelor de băieți din anii 1990 și 2000, acest Twingo a fost perfect tunat. 


Vizitatorii vor putea călători la turneu în mod sustenabil datorită Liniei Verzi Renault. Compania de car-sharing ZITY by Mobilize va oferi clienților săi posibilitatea de a ajunge la Roland-Garros și de a parca chiar lângă stadion, pe unul dintre cele cinci locuri de parcare ZITY.

AMBASADORII RENAULT SE IMPLICĂ

Roland-Garros este un eveniment cheie în sportul internațional. În timpul acestui mult așteptat turneu anual, singurul Grand Slam disputat pe zgură, spectatori din întreaga lume își îndreaptă privirea către meciurile din Porte d’Auteuil.

 

Pentru al doilea an al acestui parteneriat, Renault va accentua angajamentului său cu un nou spot video.

 

Muzica originală din „It's the Most Wonderful Time of the Year” își propune să provoace și să reflecte entuziasmul și bucuria de a trăi la deschiderea Roland-Garros. 

 

Zgura cade din cer ca zăpada, acoperind străzile și orașele din întreaga lume. Din Europa până în Asia, trecând prin America Latină, jucători amatori și profesioniști din întreaga lume sărbătoresc sosirea sezonului Roland-Garros.

 

Grupul de ambasadori Renault – Diede de Groot, Félix Auger-Aliassime și Luca Van Assche – se alătură și ei filmului pentru a sărbători evenimentul.

GIVE ME 5: HAI SĂ CÂȘTIGĂM

Give Me 5 este inițiativa CSR a mărcii care se concentrează pe ajutarea tinerilor și a cartierelor prioritare.

 

În cadrul inițiativei, Renault reînnoiește „Let Challenge” pe tot parcursul French Open. De fiecare dată când o minge servită lovește cordonul fileului înainte de a ateriza pe terenul de serviciu, Renault va aloca 100 de euro acestei inițiative. Un total de 161.400 de euro au fost colectați la Roland-Garros 2022, iar Renault a adus această cifră la 235.000 de euro, permițând construirea a trei terenuri de tenis în Lyon, Marsilia și Grigny.

 

După realizarea programului Give Me 5 în aceste primele trei locații din Franța și prin implicarea celor trei ambasadori în gama Renault, scopul de anul acesta este extinderea proiectului în Franța, colaborând cu Luca Van Assche și Asociația Fête le Mur.

 

Programul a fost lansat și în alte țări: în Togo cu Félix Auger-Aliassime; în Olanda cu Diede de Groot; în Argentina cu Gabriela Sabatini; și în Brazilia.

 

Pe lângă tenis, programul Give Me 5 este, de asemenea, dezvoltat pentru a aduce practica muzicii și a judo-ului accesibilă tinerilor din cartierele prioritare.

Arnaud Belloni, Global Marketing Director al mărcii Renault:

“Suntem foarte fericiți și mândri să ne consolidăm parteneriatul cu Roland-Garros: 75% din flota de vehicule pe care o punem la dispoziție pentru turneu este electrică; sigla Renault va fi afișată pe fileuri și în tribune; accelerăm proiectul nostru social și de solidaritate, Give Me 5, cu sprijinul ambasadorilor noștri; iar publicul larg va putea vedea Roland-Garros Renault 5 Prototype, 4EVER Trophy și Noul Espace E-Tech full hybrid. Toate acestea demonstrează cât de repede se reînnoiește Renault.”

PUBLICUL LARG VA PUTEA VEDEA ÎN PREMIERĂ TREI VEHICULE

Pe tot parcursul turneului, Renault va avea un stand la Roland-Garros. Spectatorii vor putea descoperi cele două show-car-uri: Renault 5 Prototype Roland-Garros și 4EVER Trophy, precum și Noul Renault Espace E-Tech full hybrid.

 

Roland-Garros Renault 5 Prototype: Acest show car, o versiune Roland-Garros a viitorului R5 electric, va fi prezentată publicului pentru prima dată în cadrul turneului de la Paris.

 

4EVER Trophy în culorile modelului 4L din 1962: 4EVER Trophy E-Tech 100% electric sărbătorește debutul public pentru noua culoare la turneul Roland Garros 2023 din Paris. Față de emblematicul său albastru Île-de-France, acum va avea în plus accente de galben intens pe curelele portbagajului, arcurile de amortizare și emblemele roților pentru a accentua designul său sofisticat, inspirat din zona tehnologică. Un omagiu adus mingilor de tenis iconice ale Roland Garros.

 

Noul Renault Espace E-Tech full hybrid: ADN-ul Espace, noua generație. Noul SUV mare Renault cu 5 sau 7 locuri cu motorul său full hybrid E-Tech de 200 de cai putere va fi vizibil pe parcursul celor 3 săptămâni de turneu la standul Renault.

 

 

Despre ROLAND-GARROS
În ochii pasionaților de sport și chiar ai publicului larg, Roland-Garros este un eveniment de neratat. Turneul din 2021 a fost difuzat în 222 de țări din întreaga lume, confirmând statutul turneului drept eveniment sportiv internațional de primă clasă. Organizat de Federația Franceză de Tenis, Roland-Garros este singurul turneu de Grand Slam care se joacă pe zgură, una dintre cele mai vechi și mai nobile suprafețe din istoria tenisului.