Prototipul Renault TREZOR

Prototipul Renault TREZOR

Bine ai venit în viitor! Prototipul Renault Trezor, un coupé electric cu două locuri, reprezintă începutul unui noi ciclu de prototipuri care explorează designul și tehnologia viitoarelor modele. Cu stilul său primitor și echipările axate pe plăcerea de a conduce, acest GT electric întruchipează viziunea noastră despre viitorul mijloacelor de transport și pasiunea noastră pentru mașini.

Prototipul Renault TREZOR pe șosea
Vedere laterală prototip Renault TREZOR
Parte față prototip Renault TREZOR
Pavilion prototip Renault TREZOR
Design exterior prototip Renault TREZOR
Jante prototip Renault TREZOR
Vedere spate prototip Renault TREZOR

Prototipul Renault Trezor

Design exterior, stilul Renault

Prototipul Renault Trezor este reprezentantul schimbării de design de la nivelul întregii game: simplu, linii fluide și atrăgătoare, parte față originală, sistem de lumini specifice, în forma literei „C”. Lansat împreună cu prototipul Renault Dezir și personificat de noul Renault Clio, prototipul Renault Trezor dovedește maturitatea stilului mărcii noastre.

Youtube este dezactivat. Permiteți cookie-urilor să acceseze conținutul video.
Vedere panoramică prototip Renault TREZOR

un design inspirat din autovehiculele sport

Pe capotă, prototipul Renault Trezor are o grilă de admisie a aerului în formă de fagure de miere, similară structurii părții din spate a caroseriei. În partea șoferului, în locul clapetei gurii de alimentare cu carburant găsim un indicator analogic pentru nivelul de încărcare. În partea din spate, sistemul de lumini exclusiv realizat din fibră optică include o lumină laser roșie.

caroserie

caroserie cu design inovator și surprinzător

Renault Trezor Concept te uimește cu caroseria sa de carbon și suprafețele contrastante. Finisajul neted și catifelat al părții din față simbolizează caracterul dinamic al acestui prototip. În partea din spate, fațetele hexagonale accentuează caracterul său sportiv și „high-tech”. Și să nu uităm de geamurile roșii și vopseaua metalizată!  

Prototipul Renault Trezor

Design interior: autentic și modern

Culoarea predominantă a interiorului prototipului Renault Trezor este roșu, inspirând senzualitate și căldură. Materialele de cea mai înaltă calitate, precum lemnul și pielea, sunt menite să aducă plăcerea de a conduce în prim-plan. Această combinație de artă și tehnologie din habitaclu prefigurează interioarele și mai elegante, mai rafinate și mai conectate ale viitoarelor modele.

Youtube este dezactivat. Permiteți cookie-urilor să acceseze conținutul video.
Accesul la bordul prototipului Renault TREZOR

un mod de acces complet original

Inspirat din mașinile de competiție clasice, prototipul Renault Trezor te invită să pătrunzi în universul său interior. Aspectul sportiv și suplu al portierelor este accentuat de pielea de culoare roșie în care este îmbrăcat stâlpul superior. Tetierele se retrag automat, poftindu-te înăuntru.

Interior prototip Renault TREZOR

o armonie perfectă de lemn, piele și tehnologie

Surpriză! Prototipul Renault Trezor ne dezvăluie un bord din lemn de culoare roșie, în care este inclus un compartiment pentru bagaje. Geamantanele create special sunt fixate cu curele din piele alături de scaunele comode din piele moale de culoare roșu aprins. Linia elegantă a bordului scoate în evidență interiorul high-tech cu un ecran tactil de dimensiuni generoase. Volanul de formă rectangulară este dotat, de asemenea, cu ecrane tactile în locul comenzilor clasice.

sportivitate și conectivitate

Renault Trezor

Youtube este dezactivat. Permiteți cookie-urilor să acceseze conținutul video.
Sportivitate electrică

sportivitate electrică

Ca lider de vânzări și pionier al tehnologiilor de transport 100% electrice în Europa, am creat un motor integral electric pentru Renault Trezor Concept. Având la bază motoarele utilizate de echipa Renault e.dams, dublă campioană mondială la Formula E, motorul prototipului Renault Trezor Concept dezvoltă o putere de 260 kW (350 cp) și un cuplu motor de 380 Nm, ajungând de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 4 secunde. La fel ca la Formula E, acesta folosește tehnologia RESS (Rechargeable Energy Storage System), care îi permite să recupereze energie în timpul frânării.

O arhitectură optimă

o arhitectură optimă

Grație dispunerii celor două baterii, una în față și cealaltă în spate, greutatea prototipului Renault Trezor este distribuită în mod optim. Ecartamentul lat (2.048 mm în față și 2.106 mm în spate), ampatamentul de 2.776 mm, garda la sol (25 cm) și centrul de greutate foarte jos îi asigură o aerodinamică excelentă și o plăcere de a-l conduce incredibilă. Pentru a îmbunătăți autonomia și performanțele dinamice ale acestui prototip, echipele noastre de design tehnic s-au axat și pe reducerea greutății autovehiculului. Șasiul este format dintr-o celulă centrală din carbon, continuată cu unități tubulare din oțel în față și în spate, iar caroseria și geamurile sunt realizate 100% din carbon.

O interfață care îți face viața mai ușoară

o interfață care îți face viața mai ușoară

La Renault Trezor Concept vei descoperi un nou design al bordului Renault. Ecranul său tactil original în formă de „L” reunește ecranul bordului cu ecranul multimedia într-unul singur, accentuând și mai mult aspectul de cockpit. Sursa de inspirație pentru acesta este tehnologia Ultra High Definition: tehnologia OLED (diodă emițătoare de lumină organică) combinată cu sticla Gorilla®. Subțire și curbat, ecranul oferă o interfață tactilă conectată și personalizabilă. Aplicațiile tale de pe smartphone sunt afișate pe ecranul multimedia. Pentru a afișa aplicațiile pe care dorești să le utilizezi, este suficient să le tragi cu degetul pe ecranul din spatele volanului.

Mod autoghidat

mod autoghidat

Grație sistemului multi-sense, Renault Trezor Concept îți pune la dispoziție 3 moduri de condus: neutru, sport și autoghidat. Exact! Autoghidat! În acest mod, semnătura luminoasă din exterior se modifică, prelungindu-se până la emblemele laterale și din spate, informându-i pe ceilalți conducători auto cu privire la acest lucru. Volanul, realizat din două bare de aluminiu îmbrăcate în piele, se extinde pe lungime oferindu-ți o imagine panoramică a bordului și permițându-ți să te bucuri cât mai mult de timpul tău liber discutând cu pasagerul, admirând peisajul, urmărind un film, jucându-te sau vizionând fotografii.

oferte speciale

Vrei să treci de la etapa de prototip la realitate?

Gama de prototipuri Renault

descoperă

gama noastră de prototipuri

vizualizează gama
Tehnologiile Renault

descoperă

safety by Renault

află mai multe