Renault partener premium al Roland-Garros
Renault x Roland-Garros
Renault și Roland-Garros au aceleași origini: născute în Franța, cu ambiții internaționale puternice. Cele două mărci împărtășesc valori comune: "Made Of France", pasiune, îndrăzneală.
Parteneriatul dintre Renault și Federația Franceză de Tenis (FFT) se bazează pe doi piloni: mobilitate durabilă și responsabilitate socială.
Logo-ul Renault este afișat pe plasele celor cinci terenuri principale, pe toată durata turneului, de la calificări până la finală.
microbuz autonom
Cu 1.000 km parcurși și aproape 700 de persoane transportate în 2024, Renault a lansat, pentru prima dată în Europa, împreună cu partenerul său WeRide, un experiment pe un drum public, cu două microbuze fără șofer care operează în jurul stadionului Roland-Garros.
Anul acesta, sistemul va fi dublat ca dimensiune, cu patru vehicule autonome transportând atât publicul cât și jucătorii în timpul turneului.
stație de încărcare
Renault a montat 40 de stații de încărcare în apropierea stadionului de la Roland-Garros, pe hipodromul de la ParisLongchamp, pentru a putea încărca flota de vehicule E-Tech 100% electric.
Pe durata turneului vor fi parcurși peste 130.000 de kilometri în modul electric.
o flotă de vehicule electrice
Mobilitatea sustenabilă este un aspect esențial pentru ambele mărci.
Pe durata turneului, acest angajament se reflectă în alcătuirea unei flote de vehicule în proporție de 80% electrice, cu modele E-Tech 100% electric și E-Tech full hybrid.
Renault dispune și de 150 m² standuri de prezentare în cadrul Roland-Garros, unde spectatorii vor putea afla mai multe detalii despre Renault 5 E-Tech 100% electric.
Pentru a sărbători parteneriatul său, Renault prezintă Renault 5 E-Tech electric Roland-Garros.
La exterior, Renault 5 Roland-Garros se remarcă prin eleganță și sportivitate. Aspectul interior este inspirat de îmbrăcămintea tehnică sportivă și de arhitectura stadionului.
Renault 5 E-Tech electric
Renault 4 E-Tech electric
Renault 5 Turbo 3E