• Renault digitalizează procesul de achiziție pentru mașinile din stoc
  • Clienții pot analiza ofertele folosind diferite filtre de căutare şi pot rezerva autoturismul dorit
  • Stocul de vehicule aflate la promoție în platforma E-Commerce Renault va fi actualizat în fiecare lună

 

 Renault lansează astăzi o platformă de vânzări online, o soluție practică și rapidă care oferă clienților opțiunea de a gestiona online tot procesul de achiziție a unei mașini. Disponibilă pe adresa vanzari.renault.ro, platforma include modelele disponibile în stoc, la prețuri promoționale.

 

Daniel Filip, Director Marketing Renault Commercial Roumanie

In mod evident, noile tendințe digitale influențează și domeniul auto, iar așteptările clienților sunt în permanentă schimbare. Digitalizarea procesului de vânzare ne va permite să aflăm mai multe despre nevoile clienților și vom putea dezvolta oferte personalizate, mizând pe o experiență de achiziție intuitivă şi rapidă.

Clienții pot consulta ofertele disponibile pe site cu ajutorul mai multor filtre de selecție (model, preț, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrică), astfel încât să poată face alegerea cea mai potrivită cu nevoile lor. Apoi își pot rezerva autoturismul disponibil în platformă, achitând o taxă de 500 de Euro (TVA inclus). Plata se efectuează cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Taxa de rezervare se transformă în avans la momentul confirmării comenzii. Din momentul rezervării, clienții au la dispoziție o perioadă de 15 zile pentru a finaliza achiziția în showroom-ul ales.

 

În fiecare lună, clienții vor avea la dispoziție o nouă listă de vehicule aflate în promoție.

 

Renault este în permanență preocupat de inovație și dezvoltarea unor motorizări bazate pe un downsizing de ultimă generaţie, care permite un consum redus de combustibil și păstrează în același timp un nivel excelent de performanţe tehnice şi confort în utilizare. Performanțele deosebite în această direcție se datorează noii game de vehicule, dar și succesului motorizării Energy ce reduce consumul de carburant şi emisiile de CO2, păstrând fiabilitatea, calitatea şi durabilitatea modele din gama Renault.