În cadrul Adunării Generale Anuale din 23 aprilie, Grupul și-a prezentat Misiunea în fața acționarilor. Aceasta a fost creată împreună cu angajații și în consultare cu părțile interesate și validată de Consiliul de Administrație. Misiunea exprimă ambiția noastră și sensul proiectului colectiv al Grupului în Franța și în întreaga lume.

„Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.”

 

Prin aceste cuvinte, entitatea socială a Grupului Renault și cei 170.000 de angajați ai săi au dorit să sublinieze esența misiunii sale aflată în slujba clienților și partenerilor săi. A face să pulseze inima inovației este o misiune care confirmă atât dimensiunea profund umană și generoasă a Renault, cât și creativitatea, inventivitatea și calitatea tehnică a Grupului.

 

„La Renault, tehnologia și inovarea sunt mereu în slujba oamenilor și niciodată invers. Pentru că scopul final este acela de a ne apropia mai mult unii de ceilalți. Aceasta este libertatea care face posibilă mobilitatea de astăzi și cu atât mai mult pe cea de mâine”, a subliniat Jean-Dominique Senard, Președinte al Consiliului de Administrație al Renault, pentru a descrie misiunea.

 

El a subliniat, de asemenea, că misiunea este un factor-cheie al competitivității: „Puterea unei companii, evoluția acesteia, dinamica pe termen lung depind de alinierea adecvată a valorilor, a guvernanței și a strategiei cu ceea ce întruchipează Misiunea. Această aliniere produce substanță și sens. Și sensul stă la baza încrederii, a mândriei apartenenței, a motivației, a implicării partenerilor ... și, prin urmare, a performanței.”

 

Definirea misiunii Grupului este rezultatul unui efort colectiv. Pentru început, grupurile de lucru au analizat sute de interviuri cu angajați dintr-o mare varietate de meserii și țări, din entitățile operaționale și de la nivelul managementului. În paralel, a fost realizat un studiu cu privire la cultura companiei. Acest demers a fost finalizat prin discuții cu partenerii externi (investitori, ONG-uri etc.).

 

Pentru a susține această misiune, Grupul a decis să meargă mai departe de Comitetul Acționarilor și să înființeze un Comitet dedicat Misiunii înainte de finalul anului. Acest comitet, format din personalități internaționale din diferite medii și domenii de expertiză, va oferi Consiliului de Administrație analize și recomandări privind strategia Grupului.

Misiunea Renault Group

Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți. Ne pasă, credem în progresul responsabil respectat de fiecare.

 

Din 1898, istoria noastră a fost scrisă de oameni pasionați care creează produse inovatoare ancorate în cultura populară pentru a ne sta alături pe parcursul vieții. Facem acest lucru deoarece mobilitatea este o sursă de împlinire și o libertate. Credem că această libertate merge mână în mână cu conservarea planetei și conviețuirea optimă. De aceea ne provocăm să limităm impactul pe care îl avem asupra climei și asupra resurselor și să facem mobilitatea mai incluzivă și mai sigură pentru toată lumea.

 

Suntem îndrăzneți, îmbrățișăm viitorul cu optimism.

 

Suntem o companie în care oamenii pot fi ei înșiși, cu propriul rol într-o aventură comună. Suntem mândri de diversitatea noastră, de originea noastră franceză și de prezența noastră internațională care ne face să ne deschidem către lume. Suntem mai puternici datorită Alianței și relațiilor constructive pe care le stabilim cu partenerii noștri. Încă de la începuturile noastre, spiritul nostru de inovare ne-a dus mai departe, creând valoare, anticipând nevoile de mobilitate și aducând oamenii mai aproape.
 

Despre Renault Group

Grupul Renault se află în poziția de frunte a unei mobilități care se reinventează. Mai puternic prin alianța cu Nissan și Mitsubishi Motors și grație expertizei sale unice în electrificare, Renault Group cuprinde 5 mărci complementare - Renault, Dacia, LADA, Alpine și Mobilize – care oferă soluții de mobilitate durabile și inovatoare clienților săi. Cu sedii în peste 130 de țări, a vândut 2,9 milioane de vehicule în 2020. Angajează peste 170.000 de oameni care îi reflectă scopul în fiecare zi, astfel încât mobilitatea ne aduce mai aproape unul de celălalt.

 

Gata să facă față provocărilor atât pe drum, cât și în competiție, Renault Group își asumă angajamentul unei transformări ambițioase care va genera valoare. Aceasta se axează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii și pe o gamă nouă de vehicule și mai competitive, echilibrate și electrificate. În conformitate cu provocările de mediu, ambiția Grupului este de a atinge neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050.