Pentru lansarea modelului Austral, Renault a creat o nouă campanie numită „Imaginație”. Această campanie publicitară va fi difuzată în România începând de la mijlocul lunii februarie 2023.

Noul Renault Austral este poziționat în centrul segmentului C-SUV ca un vehicul de statut și  distinctiv pentru a îndeplini nevoile celor mai pretențioși clienți.

 

Este sportiv, eficient - motorul său full hybrid E-Tech de 200 CP oferă unul dintre cele mai bune raporturi consum/performanță de pe piață, iar totodată Renault Austral beneficiază  de tehnologie de cel mai înalt nivel: 32 de sisteme avansate de asistență a șoferului pentru o siguranță maximă, sistemul 4CONTROL advanced cu 4 roți directoare pentru rulare precisă și manevrabilitate optimizată și un ecran interactiv OpenR link foarte intuitiv cu Google încorporat. Aceste tehnologii permit Renault Austral să circule cu ușurință în orice situație, pe orice rută.  

 

Pentru această lansare, Renault a creat o nouă campanie numită „Imaginație”.

 

Renault Austral își valorifică avantajele tehnologice, astfel încât șoferul să maximizeze controlul asupra condusului. Vehiculul oferă pasagerilor săi posibilitatea de a da frâu liber imaginației în timp ce condusul devine o plăcere.

 

Vedem un bărbat care conduce calm un Renault Austral în oraș. Nu pare deranjat de ceea ce se întâmplă în jurul lui. De-a lungul acestei călătorii extraordinare, se va confrunta cu situații extraordinare: rechini care înoată la suprafața drumului, meduze care zboară deasupra orașului, o femeie îmbrăcată care iese dintr-o cascadă. Aceste situații de vis sunt produsul imaginației tânărului pasager care stă pe bancheta din spate. Unele dintre ele pot părea periculoase, dar datorită tehnologiilor de la bordul Noului Renault Austral, nimic nu stă în calea acestei călătorii suprarealist.

 

”Pure Imagination” scrisă inițial de Superhuman este alegerea evidentă de fundal sonor, în  interpretarea lui Quigley. Această cover al versiunii originale a lui Gene Wilder din filmul „Willy Wonka și Fabrica de ciocolată” (1971) ilustrează într-o manieră poetică visele tânărului nostru călător în timpul călătoriei sale la bordul Renault Austral E-Tech full hybrid.

Arnaud BELLONI, Global Chief Marketing Officer pentru marca Renault:

"Cine nu a visat niciodată în copilărie să călătorească într-o lume extraordinară? În acest film am vrut să arătăm întâlnirea sublimă dintre poezia copilăriei și precizia condusului oferită de tehnologiile avansate de pe Renault Austral."