• Gama Megane se extinde cu versiunea sportivă, emblematică, RS
  • Echipat cu 4CONTROL, un motor nou şi posibilitatea de a alege între două variante de cutie de viteze şi două versiuni de sasiu
  • Dinamică evoluată pe șosea, cât şi pe circuit
  • Detalii sportive de design, culoare nouă, R.S. Vision
  • Tehnologie preluată din motorsport, pentru plăcerea de a conduce

Frankfurt, 12 septembrie

Renault prezintă a treia generaţie MEGANE R.S., dotată cu un nou motor turbo, mai puternic, cu injecţie directă. Propulsorul de 1.8 litri cu 4 cilindri (1798 cc) dezvoltă 280 CP (205 kW) la 6000 rpm şi un cuplu de 390 Nm, unul dintre cele mai mari din această categorie. O premieră în segment, sistemul 4CONTROL cu patru roţi directoare este standard pe versiunile Sport şi CUP şi asigură o agilitate excepţională în virajele strânse şi o stabilitate impresionantă în curbele de mare viteză.

 

“Performanţa este primul motiv pentru care un client cumpără un MEGANE R.S. Noul model împinge tehnologiile şi design-ul la maxim pentru a oferi o experienţă excepţională. Obiectivul nostru este ca Noul MEGANE R.S., cu şasiul său asociat cu 4CONTROL, să rămână referinţă pe piaţă de hothatch de segment C.” a declarat Patrice Ratti, General Manager, Renault Sport Cars.

Modelul exploatează experiența și pasiunea Renault din motorsport

Noul MEGANE R.S. beneficiază de soluții inspirate de mașinile de curse, inclusiv de raliu, pentru un pachet tehnologic de înaltă performanță. Cu șasiul CUP, noul model R.S. oferă un nivel optim de eficiență, indiferent de tipul de traseu. Șasiul Sport propune un nivel de confort care nu a fost propus niciodată în acest segment. Combinat cu o nouă suspensie față independentă, acesta câștigă în precizie, în timp ce noul diferenţial Torsen Limited-Slip îmbunătăţeşte motricitatea și viteza de trecere prin viraje a şasiului CUP.

 

Pentru prima dată, noul MEGANE R.S. propune două variante de transmisie: manuală cu 6 trepte și automată EDC, cu dublu ambreiaj, 6 trepte și padele pe volan. Entuziaștii vor aprecia funcția RS Monitor, tehnologia de telemetrie încorporată, îmbogățită acum cu o nouă ergonomie. Noua versiune "Expert" permite conectarea unei camere, înregistrarea secvențelor de conducere, apoi analizarea și distribuirea acestora direct pe rețele sociale.

Design conceput pentru performanță

Pentru performanțe și mai spectaculoase și înalte calităţi dinamice, Noul MEGANE R.S. este mai lat şi este echipat cu roți de 18 şi 19 inch. O priză mare de aer permite răcirea eficientă a motorului, în timp ce spoilerul spate este reproiectat, în beneficiul efectului downforce.

 

Design-ul încorporează elemente din lumea competiţiei, ca difuzorul spate, spoilerul F1 sau grila 3D reinterpretată de Renault Sport. Profilul sculptat şi senzual al modelului MEGANE este caracterizat de accente estetice sportive. Sistemul de iluminare R.S. Vision şi tehnologia sa patentată de Renault Sport aminteşte de lumea curselor, oferind, în acelaşi timp, un iluminat de înaltă performanţă, fără egal în segment.

 

Pentru prima dată pe un vehicul de serie, Noul MEGANE R.S. prezintă noua siglă Renault Sport, comună pentru Renault Sport Racing şi Renault Sport Cars. De asemenea, este disponibilă o nouă nuanţă de caroserie - Orange Tonic. O atenţie sporită este acordată interiorului, modelul având scaune faţă sport cu tetiere integrate şi cusături roşii, detalii gri carbon, tapiţerie din material textil sau Alcantara®, inserții RS.

Cel mai sportiv Megane

Versiunea R.S. extinde avansul tehnologic al gamei Megane pentru o experienţă de conducere personalizată şi integrează sistemul MULTI-SENSE, acum cu cinci variante de setare: Confort, Normal, Sport, Race sau Perso. Acesta propune, de asemenea, sisteme de asistenţă la conducere (ADAS), gestionate din tableta R-LINK 2.

 

Renault Sport va oferi o versiune Trophy şi un motor de 300 CP la sfârşitul anului 2018.

 

Noul MEGANE R.S. va fi disponibil în România în prima parte a anului 2018.