MotorizăriNoul Renault MASTER

MASTER Furgon

Descoperă tipurile de motorizări disponibile*

La bordul noului Renault MASTER, conduci relaxat pe orice tip de teren

Motorul noului MASTER

Mai bun, mai eficient!

Gama de motorizări pentru noul MASTER este complet modernizată. Acestea oferă acum mai multă putere și un cuplu motor superior (până la 400 Nm și 180 CP), asigurând un comportament mai dinamic și reacții mai prompte la accelerare. Confortul și siguranța sunt garantate, chiar și cu încărcătură!

 

Avantajele sunt peste tot: creșterea puterii și a cuplului motor este însoțită de un consum redus de carburant.
Noul MASTER este disponibil în varianta Euro 6D pentru modelele cu tracțiune, ca adaptări pentru activități intense, de mare volum etc.

AdBlue®

Tehnologia SRC** transformă gazele poluante și oxidul de azot (NOx) emise de motoarele Diesel în gaze inofensive. Tehnologia Adblue® permite motoarelor dCi să respecte noile standarde, mai stricte decât până acum, fără a afecta eficiența sau consumul. Autovehiculele sunt echipate cu un rezervor special pentru AdBlue®, cu o capacitate de 28 L, iar acest aditiv nu trebuie amestecat cu carburantul.

 

AdBlue® este disponibil la majoritatea stațiilor de carburant. Autovehiculul te atenționează la momentul oportun, când este cazul să completezi aditivul AdBlue®.

MASTER AdBlue

**SCR provine de la Selective Catalytic Reduction (reducție catalitică selectivă).

 

*** Consumul de aditiv AdBlue® depinde de condițiile de exploatare a autovehiculului, de dotări și stilul de condus.

Fiecare tip de transmisie are propriile avantaje. Variantele cu tracțiune pe față ale noului MASTER sunt ideale pentru transportul rutier de mărfuri la capacitatea sarcinii utile. Variantele cu propulsie pot transporta încărcături mai grele și se adaptează la toate tipurile de teren.
MASTER - Tracțiune pe față

Renault MASTER cu tracțiune pe față

Noul MASTER cu tracțiune pe față dispune de o zonă de încărcare cu prag foarte coborât, ceea ce îl face ideal pentru transporturi rutiere.

 


Avantaje:

  • Încărcare ușurată semnificativ, grație unuia dintre cele mai joase praguri din acest segment de autovehicule.
  • Volum mai mare pentru marfă, grație înălțimii utile ridicate și pragului foarte coborât.
  • O masă totală autorizată de până la 3,5 t (permis categoria B).
  • O experiență mai bună la volan.
  • Un consum redus de carburant, atât în trafic, cât și pe distanțe mari.
  • 4 variante constructive: L1H1, L2H2, L3H2 și L3H3, cu un volum util de până la 14,8 m³

Renault MASTER cu propulsie

Capacitatea superioară de încărcare, remorcare și deplasare în teren dificil a variantelor cu propulsie a Noului MASTER fac din acesta soluția ideală pentru transportarea de încărcături grele pe teren moale.

 

 


Avantaje:

  • Punte spate cu sarcină sporită.
  • Compatibil cu mai multe adaptări complementare.
  • Disponibil de la L3H2 până L4H3: lungime utilă de peste 4 m și volum de până la 17 m³.
  • O masă totală autorizată de 3,5 t sau 4,5 t.

 

 

Avantaje:

  • Tracțiune îmbunătățită pentru încărcături grele pe teren moale și în pantă, care reduce riscul de a rămâne împotmolit sau blocat.
  • O mai bună capacitate de trecere peste obstacole.
  • Diferențial autoblocant (opțional).
  • În funcție de versiune, roți duble, pentru o mai bună tracțiune și o capacitate sporită de încărcare pe puntea din spate.
MASTER - Tracțiune pe spate

Sistemul Extended Grip (standard)

Sistemul Extended Grip (standard)

Acest sistem antiderapare face parte dintre dotările standard ale noii game de autovehicule MASTER și asigură un nivel optim de aderență.

Renault MASTER 4x4 (disponibil la comandă)

Renault MASTER 4x4 (disponibil la comandă)

Renault MASTER 4x4 este garanția deplasării fără probleme pe orice teren, în orice condiții meteo. Sistemul de tracțiune integrală, garda la sol ridicată și diferențialul autoblocant te ajută să abordezi fără probleme drumurile alunecoase sau accidentate, pantele abrupte și umede.

 

Această dotare este disponibilă la comandă pentru versiunile Renault MASTER propulsie, Furgon sau Autoșasiu.

Diferențial autoblocant (opțional)

Diferențial autoblocant (opțional)

Evită problemele create de suprafețele alunecoase. Disponibil la toate variantele noului MASTER cu tracțiune pe spate, diferențialul autoblocant ajută la îmbunătățirea tracțiunii. În cazul derapajului unei roți la viteze sub 30 km/h, acesta este activat automat. Își dovedește eficiența în situații dificile, la viteze mici, pe suprafețe mai puțin stabile.

 

Disponibil în funcție de variantă și opțiuni.

Asistență la pornirea din rampă (standard)

Asistență la pornirea din rampă (standard)

Demararea nu mai trebuie să îți dea emoții, nici chiar cu încărcătură! Sistemul de asistență la pornirea din rampă Hill Start Assist imobilizează autovehiculul timp de câteva secunde, suficient pentru a putea demara fără probleme.

Compară specificațiile tehnice ale diverselor variante Renault MASTER

Selectează o categorie pentru a vedea dimensiunile, variantele și motorizările disponibile.

Compară specificațiile tehnice pentru versiunile Renault MASTER

Selectează o opțiune pentru a vedea dimensiunile, versiunile și motorizările disponibile.

Furgon

Furgon
de la 25.900 EUR*

Dubla cabina

Dubla cabina
de la 30.050 EUR*

Noul MASTER în detaliu

Consumul si emisiile declarate sunt determinate in urma unor teste efectuate in condiţiile impuse de reglementările in vigoare la data omologării tipului de vehicul, in conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr. 715/2007 cu modificările si completările ulterioare specifice (omologări conform ciclului NEDC, respectiv conform ciclului WLTP). Consumul de carburant și emisiile de CO2 ale unui vehicul depind nu doar de randamentul său energetic, ci și de comportamentul la volan al conducătorului auto și de alți factori (număr de opriri in trafic, viteza de deplasare, modul de schimbare a treptelor de viteze, starea drumului si a pneurilor etc.)

 

Incepand cu luna septembrie 2018, toate vehiculele noi sunt omologate conform protocolului WLTP. Pentru a facilita tranzitia, valorile emisiilor de CO2 si ale consumului de carburant sunt omologate conform protocolului WLTP, dar convertite conform protocolului NEDC (valori NEDC BT). Aceasta perioada de tranzitie difera in functie de tara. Pentru mai multe informatii accesati https://www.renault.ro/descopera-renault/noi-reglementari.html

 

*Datele despre motorizări sunt în curs de omologare națională și pot suferi unele modificări.

  • SubPrefooter Icon

    Primești răspuns rapid solicitării tale

  • SubPrefooter Icon

    Testează modelul alesînainte de achiziție

  • SubPrefooter Icon

    Conduci fără grijicu garanțiile Renault

  • SubPrefooter Icon

    Fă-ți viața mai ușoarăcu MY Renault