Campanie Asigurare CASCO

01 martie – 31 mai 2024

Asigurare Casco

Bucură-te de o reducere de 10% la prima de asigurare pentru polița CASCO!

Există situații pe care nu le poți controla, însă te poți pregăti pentru ele. Încheie o asigurare CASCO Renault și ai garanția că mașina ta poate face față oricărei situații neprevăzute. Campania* este valabilă pentru clienții care achiziționează un vehicul nou în perioada 01 martie - 31 mai 2024.

consultă lista RCI broker de asigurare

Ce avantaje ai cu Renault CASCO?

  • Franşiza 0 la daunele parţiale reparate în Reţeaua de Reparatori Autorizaţi Renault;
  • Acoperire cuprinzătoare, principalele riscuri asigurate fiind: avarii, furt, vandalism, daune produse de autori necunoscuţi;
  • Un produs uşor de utilizat datorită conceptului de punct unic de contact (în caz de daună trebuie doar să suni la call center-ul Renault şi vei fi programat pentru constatarea daunei şi efectuarea reparaţiei);
  • Tractarea gratuită în cazul în care vehiculul este imobilizat până la cel mai apropiat service Renault;
  • Un call center dedicat Vocea Clientului Renault – 021 203 88 58;
  • Prioritate la reparaţiile efectuate în Reţeaua de Reparatori Autorizaţi Renault.

Ce faci în caz de daună?

În cazul unei daune este suficient să apelezi call center-ul dedicat Vocea Clientului – 021 203 88 58. Conform alegerii tale, vei fi programat pentru constatarea daunei şi efectuarea reparației iar dacă este cazul, vei beneficia şi de serviciile de asistenţã rutieră/tractare.

 

În ceea ce priveşte reparaţia, între Reţeaua de Reparatori Autorizaţi Renault şi Asiguratorii Parteneri există contracte de decontare directă, deci nu trebuie să achiți contra-valoarea reparației către service-urile autorizate.

 

În plus, vehiculul va fi reparat la standardele recomandate de producător, asigurând astfel protecția maximă şi garanţia unei reparaţii executate corect.

*Campania promoțională este valabilă exclusiv pentru polița Casco cu prima platită integral sau în 4 rate trimestriale și doar pentru clienții persoane fizice.


**Alte informaţii suplimentare fi pot fi obţinute de la Vocea Clientului prin telefon – 021 203 88 58, de luni până vineri intre orele 08:00 - 20:00, sâmbătă între orele 08:00 – 16:00 (cu excepţia sărbătorilor legale) sau e-mail: voceaclientului.renault@renault.com și în rețeaua de Agenți Renault.