Master Furgon

Motorizări
Renault Master

Descoperă tipurile de motorizări disponibile*

La bordul lui Renault Master, conduci relaxat pe orice tip de teren

Motorul noului MASTER

mai bun, mai eficient!

Gama de motorizări pentru Master este complet modernizată. Acestea oferă acum mai multă putere și un cuplu motor superior (până la 400 Nm și 180 CP), asigurând un comportament mai dinamic și reacții mai prompte la accelerare. Confortul și siguranța sunt garantate, chiar și cu încărcătură!

 

Avantajele sunt peste tot: creșterea puterii și a cuplului motor este însoțită de un consum redus de carburant.

 

Master este disponibil în varianta Euro 6D pentru modelele cu tracțiune, ca adaptări pentru activități intense, de mare volum etc.

MASTER AdBlue

AdBlue®

Tehnologia SRC** transformă gazele poluante și oxidul de azot (NOx) emise de motoarele Diesel în gaze inofensive. Tehnologia Adblue® permite motoarelor dCi să respecte noile standarde, mai stricte decât până acum, fără a afecta eficiența sau consumul. Autovehiculele sunt echipate cu un rezervor special pentru AdBlue®, cu o capacitate de 28 L, iar acest aditiv nu trebuie amestecat cu carburantul.

 

AdBlue® este disponibil la majoritatea stațiilor de carburant. Autovehiculul te atenționează la momentul oportun, când este cazul să completezi aditivul AdBlue®.

**SCR provine de la Selective Catalytic Reduction (reducție catalitică selectivă).

 

*** Consumul de aditiv AdBlue® depinde de condițiile de exploatare a autovehiculului, de dotări și stilul de condus.

Fiecare tip de transmisie are propriile avantaje. Variantele cu tracțiune pe față ale modelului Master Furgon sunt ideale pentru transportul rutier de mărfuri la capacitatea sarcinii utile. Variantele cu propulsie pot transporta încărcături mai grele și se adaptează la toate tipurile de teren.
MASTER - Tracțiune pe față

Renault Master cu tracțiune pe față

Master cu tracțiune pe față dispune de o zonă de încărcare cu prag foarte coborât, ceea ce îl face ideal pentru transporturi rutiere.

 


Avantaje:

  • Încărcare ușurată semnificativ, grație unuia dintre cele mai joase praguri din acest segment de autovehicule.
  • Volum mai mare pentru marfă, grație înălțimii utile ridicate și pragului foarte coborât.
  • O masă totală autorizată de până la 3,5 t (permis categoria B).
  • O experiență mai bună la volan.
  • Un consum redus de carburant, atât în trafic, cât și pe distanțe mari.
  • 4 variante constructive: L1H1, L2H2, L3H2 și L3H3, cu un volum util de până la 14,8 m³
MASTER - Tracțiune pe spate

Renault MASTER cu propulsie

Capacitatea superioară de încărcare, remorcare și deplasare în teren dificil a variantelor cu propulsie a Noului MASTER fac din acesta soluția ideală pentru transportarea de încărcături grele pe teren moale.

 

 


Avantaje:

  • Punte spate cu sarcină sporită.
  • Compatibil cu mai multe adaptări complementare.
  • Disponibil de la L3H2 până L4H3: lungime utilă de peste 4 m și volum de până la 17 m³.
  • O masă totală autorizată de 3,5 t sau 4,5 t.

 

 

Avantaje:

  • Tracțiune îmbunătățită pentru încărcături grele pe teren moale și în pantă, care reduce riscul de a rămâne împotmolit sau blocat.
  • O mai bună capacitate de trecere peste obstacole.
  • Diferențial autoblocant (opțional).
  • În funcție de versiune, roți duble, pentru o mai bună tracțiune și o capacitate sporită de încărcare pe puntea din spate.

sistemul Extended Grip (standard)

Master - Extended grip

Acest sistem antiderapare face parte dintre dotările standard ale noii game de autovehicule Master și asigură un nivel optim de aderență.

Renault Master 4x4 (disponibil la comandă)

Master 4x4

Renault Master 4x4 este garanția deplasării fără probleme pe orice teren, în orice condiții meteo. Sistemul de tracțiune integrală, garda la sol ridicată și diferențialul autoblocant te ajută să abordezi fără probleme drumurile alunecoase sau accidentate, pantele abrupte și umede.

 

Această dotare este disponibilă la comandă pentru versiunile Renault Master propulsie, Furgon sau Autoșasiu.

diferențial autoblocant (opțional)

Master - Diferențial autoblocant

Evită problemele create de suprafețele alunecoase. Disponibil la toate variantele modelului Master cu tracțiune pe spate, diferențialul autoblocant ajută la îmbunătățirea tracțiunii. În cazul derapajului unei roți la viteze sub 30 km/h, acesta este activat automat. Își dovedește eficiența în situații dificile, la viteze mici, pe suprafețe mai puțin stabile.

 

Disponibil în funcție de variantă și opțiuni.

asistență la pornirea din rampă (standard)

Master - Sistem de asistență la pornirea din rampă

Demararea nu mai trebuie să îți dea emoții, nici chiar cu încărcătură! Sistemul de asistență la pornirea din rampă Hill Start Assist imobilizează autovehiculul timp de câteva secunde, suficient pentru a putea demara fără probleme.

Compară specificațiile tehnice ale diverselor variante Renault MASTER

Selectează o categorie pentru a vedea dimensiunile, variantele și motorizările disponibile.

Compară specificațiile tehnice pentru versiunile Renault MASTER

Selectează o opțiune pentru a vedea dimensiunile, versiunile și motorizările disponibile.

Furgon

Furgon

de la 32.310 EUR
Furgon Cabina Dubla

Furgon Cabina Dubla

de la 35.160 EUR

Renault MASTER în detaliu

Consumul si emisiile declarate sunt determinate in urma unor teste efectuate in condiţiile impuse de reglementările in vigoare la data omologării tipului de vehicul, in conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr. 715/2007 cu modificările si completările ulterioare specifice (omologări conform ciclului NEDC, respectiv conform ciclului WLTP). Consumul de carburant și emisiile de CO2 ale unui vehicul depind nu doar de randamentul său energetic, ci și de comportamentul la volan al conducătorului auto și de alți factori (număr de opriri in trafic, viteza de deplasare, modul de schimbare a treptelor de viteze, starea drumului si a pneurilor etc.)

 

Incepand cu luna septembrie 2018, toate vehiculele noi sunt omologate conform protocolului WLTP. Pentru a facilita tranzitia, valorile emisiilor de CO2 si ale consumului de carburant sunt omologate conform protocolului WLTP, dar convertite conform protocolului NEDC (valori NEDC BT). Aceasta perioada de tranzitie difera in functie de tara. Pentru mai multe informatii accesati https://www.renault.ro/descopera-renault/noi-reglementari.html

 

*Datele despre motorizări sunt în curs de omologare națională și pot suferi unele modificări.