Descoperă tipurile de motorizări disponibile*
La bordul lui Renault Master, conduci relaxat pe orice tip de teren
mai bun, mai eficient!
Gama de motorizări pentru Master este complet modernizată. Acestea oferă acum mai multă putere și un cuplu motor superior (până la 400 Nm și 180 CP), asigurând un comportament mai dinamic și reacții mai prompte la accelerare. Confortul și siguranța sunt garantate, chiar și cu încărcătură!
Avantajele sunt peste tot: creșterea puterii și a cuplului motor este însoțită de un consum redus de carburant.
Master este disponibil în varianta Euro 6D pentru modelele cu tracțiune, ca adaptări pentru activități intense, de mare volum etc.
AdBlue®
Tehnologia SRC** transformă gazele poluante și oxidul de azot (NOx) emise de motoarele Diesel în gaze inofensive. Tehnologia Adblue® permite motoarelor dCi să respecte noile standarde, mai stricte decât până acum, fără a afecta eficiența sau consumul. Autovehiculele sunt echipate cu un rezervor special pentru AdBlue®, cu o capacitate de 28 L, iar acest aditiv nu trebuie amestecat cu carburantul.
AdBlue® este disponibil la majoritatea stațiilor de carburant. Autovehiculul te atenționează la momentul oportun, când este cazul să completezi aditivul AdBlue®.
**SCR provine de la Selective Catalytic Reduction (reducție catalitică selectivă).
*** Consumul de aditiv AdBlue® depinde de condițiile de exploatare a autovehiculului, de dotări și stilul de condus.
Renault Master cu tracțiune pe față
Master cu tracțiune pe față dispune de o zonă de încărcare cu prag foarte coborât, ceea ce îl face ideal pentru transporturi rutiere.
Avantaje:
Renault MASTER cu propulsie
Capacitatea superioară de încărcare, remorcare și deplasare în teren dificil a variantelor cu propulsie a Noului MASTER fac din acesta soluția ideală pentru transportarea de încărcături grele pe teren moale.
Avantaje:
Avantaje:
sistemul Extended Grip (standard)
Acest sistem antiderapare face parte dintre dotările standard ale noii game de autovehicule Master și asigură un nivel optim de aderență.
Renault Master 4x4 este garanția deplasării fără probleme pe orice teren, în orice condiții meteo. Sistemul de tracțiune integrală, garda la sol ridicată și diferențialul autoblocant te ajută să abordezi fără probleme drumurile alunecoase sau accidentate, pantele abrupte și umede.
Această dotare este disponibilă la comandă pentru versiunile Renault Master propulsie, Furgon sau Autoșasiu.
diferențial autoblocant (opțional)
Evită problemele create de suprafețele alunecoase. Disponibil la toate variantele modelului Master cu tracțiune pe spate, diferențialul autoblocant ajută la îmbunătățirea tracțiunii. În cazul derapajului unei roți la viteze sub 30 km/h, acesta este activat automat. Își dovedește eficiența în situații dificile, la viteze mici, pe suprafețe mai puțin stabile.
Disponibil în funcție de variantă și opțiuni.
asistență la pornirea din rampă (standard)
Demararea nu mai trebuie să îți dea emoții, nici chiar cu încărcătură! Sistemul de asistență la pornirea din rampă Hill Start Assist imobilizează autovehiculul timp de câteva secunde, suficient pentru a putea demara fără probleme.
Compară specificațiile tehnice ale diverselor variante Renault MASTER
Selectează o categorie pentru a vedea dimensiunile, variantele și motorizările disponibile.
Selectează o opțiune pentru a vedea dimensiunile, versiunile și motorizările disponibile.
Furgon
Furgon Cabina Dubla
Renault MASTER în detaliu
Consumul si emisiile declarate sunt determinate in urma unor teste efectuate in condiţiile impuse de reglementările in vigoare la data omologării tipului de vehicul, in conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr. 715/2007 cu modificările si completările ulterioare specifice (omologări conform ciclului NEDC, respectiv conform ciclului WLTP). Consumul de carburant și emisiile de CO2 ale unui vehicul depind nu doar de randamentul său energetic, ci și de comportamentul la volan al conducătorului auto și de alți factori (număr de opriri in trafic, viteza de deplasare, modul de schimbare a treptelor de viteze, starea drumului si a pneurilor etc.)
Incepand cu luna septembrie 2018, toate vehiculele noi sunt omologate conform protocolului WLTP. Pentru a facilita tranzitia, valorile emisiilor de CO2 si ale consumului de carburant sunt omologate conform protocolului WLTP, dar convertite conform protocolului NEDC (valori NEDC BT). Aceasta perioada de tranzitie difera in functie de tara. Pentru mai multe informatii accesati https://www.renault.ro/descopera-renault/noi-reglementari.html
*Datele despre motorizări sunt în curs de omologare națională și pot suferi unele modificări.