Consum de combustibil cu până la 40%* mai redus, cu motorizarea E-Tech full hybrid. În oraș conduci până la 80%** din timp în modul electric. Bateria se încarcă la decelerare și frânare, nu trebuie conectată la priză.
Primul nivel de hibridizare, sistemul electric de 12V, ajută motorul pe benzină în timpul fazelor de accelerare să ofere o experiență de conducere mai flexibilă și mai dinamică, limitând în același timp consumul de combustibil***.
*pentru o motorizare E-Tech full hybrid comparativ cu o motorizare mild hybrid, conform protocolului WLTC City / sursa UTAC și IDIADA / septembrie 2022
**timp de condus, în funcție de starea bateriei și de stilul de condus / sursă proprie Renault / 2022.
O gamă completă de motorizări 100% hibride din care poți alege: E-Tech full hybrid oferă unul dintre cele mai eficiente randamente din categoria sa, mild hybrid advanced și mild hybrid.
E-Tech full hybrid 200 | mild hybrid 140 | mild hybrid 160 | |
---|---|---|---|
tehnologie | 1 baterie + 2 motoare electrice + 1 motor termic |
1 x baterie de 12 V + 1 motor termic |
1 x baterie de 12 V + 1 motor termic |
consum redus de combustibil | până la 40%* | până la 20% | până la 8% |
consum de combustibil | 4,6 - 4,8L/100 km | 5,2 L/100 km | 6,1 - 6,6 L/100 km |
Emisii de CO2 | 102 - 110 g/km |
118 g/km | 138 - 154 g/km |
recuperare energie la decelerare și frânare | da | da | da |
amplificare recuperare energie | da | nu | nu |
motorizare termică cu asistență electrică | da | da | da |
mod electric în oraș | până la 80%** din parcurs cu recuperarea energiei | nu | nu |
*pentru o motorizare E-Tech full hybrid comparativ cu o motorizare mild hybrid, conform protocolului WLTC City / sursa UTAC și IDIADA / septembrie 2022
**timp de condus, în funcție de starea bateriei și de stilul de condus / sursă proprie Renault / 2022.
hibrid la cel mai înalt nivel
*timp de condus, în funcție de starea bateriei și de stilul de condus / sursă proprie Renault / 2022
**pentru o motorizare E-Tech full hybrid comparativ cu o motorizare mild hybrid, conform protocolului WLTC City / sursa UTAC și IDIADA / septembrie 2022
tehnologii
Grupul motopropulsor full hybrid E-Tech de pe RenaultAustral este alcătuit dintr-un nou motor pe benzină turbo, cu 3 cilindri, de 1,2 litri, combinat cu un nou motor electric, o baterie litiu-ion și o cutie de viteze multi-modală inteligentă.
principalele funcții
Profită de o pornire rapidă de pe loc, datorită motorizării electrice. Frânarea cu recuperarea energiei încarcă bateria în timpul deplasării. De asemenea, puteți recupera și mai multă energie prin intermediul a patru moduri de regenerare.
mild hybrid de nouă generație
tehnologii
Motorul pe benzină cu injecție directă Turbo de 1,3 l este echipat cu un filtru de particule și un sistem mild hybrid de 12 volți. Această tehnologie dezvoltă o putere de 160 CP și include un electromotor-alternator cuplat la o baterie litiu-ion, care se încarcă în timpul decelerărilor.
principalele funcții
Reduce consumul de combustibil la pornire sau accelerare. Poți reduce consumul de combustibil și emisiile de CO2 și profita de reporniri mai line și de confort suplimentar.