Formula Renault

Încă de la vârsta de 16 ani, tinerii piloți sportivi au de înfruntat un mediu extrem de competitiv. Aceștia trebuie să înțeleagă cum funcționează o mașină de curse pentru a obține performanțe maxime și să învețe să facă față presiunii unei curse. La Formula Renault, aceștia învață repede noțiunile elementare ale profesiei la volanul unor monoposturi echipate cu motoare de 2 L și 16 valve, cu o putere de 210 cp, o cutie de viteze secvențială și comenzi pe volan.

Vechea zicală că durează un sezon să înveți și încă un sezon să câștigi pare acum depășită. Înființată în urmă cu 45 de ani, Formula Renault a fost mereu gata să răspundă nevoilor în continuă schimbare ale piloților de karting sau ai altor discipline pentru începători. Deoarece vârsta medie de începere a carierei în Formula 1 s-a redus considerabil în ultimii ani, s-a redus, în consecință, și durata pregătirii. Formula Renault, o adevărată școală de piloți de monoposturi, scoate la iveală sau confirmă foarte rapid talentul tinerilor piloți.

 

Renault CLIO Cup

Mulți dintre voi sunt pasionați de Cupa CLIO și de cursele auto palpitante. De la lansarea legendarei R8 Gordini Cup în 1966, Renault Sport a fost o prezență continuă pe circuitele din Europa și din întreaga lume. Și avem de gând să continuăm! În 2017, vom duce mai departe povestea de succes organizând 8 ediții naționale ale competiției CLIO Cup: Franța, Marea Britanie, Spania, Italia, Benelux, Scandinavia, Europa Centrală și China. 

Cele patru generații CLIO Cup, renumite pentru performanțe, fiabilitate și accesibilitate, s-au bucurat de un mare succes și au totalizat vânzări de câteva mii de modele din 1991 până în prezent. CLIO Cup continuă tradiția calităților CLIO R.S 200 EDC prin motorul turbo de 1,,6 L cu injecție directă, capabil să genereze 220 cp și un cuplu motor constant de 270 Nm, în combinație cu o cutie de viteze secvențială cu padele amplasate pe volan. Cu siguranță va obține performanțe și mai impresionante!